נכבדי, בית בן 3 קומות שישה דירים, 3 הדירים לכוון הכביש רצו להוסיף מרפסות, אנחנו מאחור 3 דירים התנגדנו מאחר ואצלם הגודל 12 מטר, ולנו יצא 7 מטר, 3 הדירים מקדימה רוצים לבנות מצד הבנין מרפסות אבל שיקראו לזה בליטה, הם טוענים שזה מותר לבנות בלי שיקבלו אישור מיתר הדירים, אני יודע שבליטה זה 0,5 מטר, השאלה האם מותר להם לבנות מרפסת שיקראו לזה בליטה, תודה אברהם
שלום רב,
לא ניתן להקים בליטה כגזוזטרה ללא האישור הנדרש בחוק.
הריני לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום שלום רב צריך לבחון השיפוץ המבוקש בדיוק. בגדול ככל שמדובר בבית ישן ובשינויים פנימיים בלבד בלא שינוי ברכוש משותף, לרבות צנרת משותפת, אזי אין אכיפה, אך במקביל יש לבצע העבודות באופן שימנע מפגעים ומט...
המשך תשובה