לפני ארבעים שנה בניתי בית בשטח ההורים. יש לי אישורי בנייה מהמנהל. אישור של הועדה המקומית אין לי. שאלתי. האם קיים חוק התישנות על בנייה.?? והאם תשלומי אישורי הבנייה הם לפי ערך ₪ למטר במחירים של אז. או במחירי היום. אשמח לקבל התייחסות לפני הצעה לטיפול. תודה.
על שימוש אין התיישנות לעולם על הריסה -כן ולכן צריך לבחון האם אתה משתמש או שהנכס עומד ריק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה