אנחנו שוקלים להרחיב את סלון הבית ,לשבור את הקיר החיצוני ולהוסיף מטר רוחב על אורך שלושה.סך הכל שישה מטר מרובע. האם יש צורך בהיתר בנייה? האם יש הבדל בין בנייה קלה או בנייה רגילה?האם צריך לבקש היתר מראש או רקנלאחר מכן.יש לציין כי לא ניצלנו את כל אחוסי הבנייה שלנו.תודה
דפנה שלום רב,
מאחר ומדובר בבניה מאסיבית אתם נדרשים תחילה להוציא היתר בניה.
הריני עומד לרשותך לליווי ופגישה בנושא.
מורן גור, עו"ד .
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה