האם מותר לשכן שמלחים עמודים על העמודים הקיימים של הגדר המשותפת הקיימת ולהגביה ועל זה למתוח רשת צפופה.ללא רשות וללא הסכמה. נודע לי שגם בדעתו לקבוע מצלמה בגובה מעל הרשת לכיוון החצר שלי , על מנת לעקוב אחרי ללא ידיעתי. אנא תשובה דחופה בהקדם. אני אישה מבוגרת שחיה לבד והוא מנצל זאת. בדעתו כבר לבצע. מה עלי לעשות ?
שלום שירי.
התקנת מצלמות לשטח הפרטי שלך וודאי שאסורה
בנוגע להגבהת החומה יש צורך לבחון פרטנית.
הרינו עומדים לרשותך טלפונית .
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה