שלום רב, האם אפשרי לכסות גג שלם בקונסטרוקציית עץ: קורות +לטות, ורק חלק מהגג שעפ"י ההיתר לכסות ברעפים. כלומר החלק שללא כיסוי רעפים משמש כמצללה/פרגולה?? אשמח לקבל תשובתך תודה טל
שלום רב,
עושה הרושם שהפרגולה המתוכננת על ידכם אינה עומדת בהגדרות הנדרשות על פי חוק אם היא מהווה חלק ישיר ואינטגראלי לגג.
אי לכך הינכם מוזמנים ליצור קשר למשרדנו ונשמח לעמוד לרשותכם.
בהצלחה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה