שלום רב, רציתי לשאול איך עושים שיוך גג לדירה ספציפית? מדובר על בנין 3 קומות עם 6 דיירים בסה"כ, אני מתגוררת בקומה העליונה ומעליי יש שטח גג גדול ואנחנו רוצים לעשות יציאה לגג מהדירה ולבנות שם פרגולה. הדירה נמצאת בפרדס חנה, לדירה אין טאבו והיא רשומה במנהל.אשמח לקבל הכוונה איך מתבצע התהליך.
שלום רב אולגה,
ראשית מומלץ לפנות לדיירים ולהסדיר מולם את הצמדת הגג לדירתך.
שמאי מקרקעין יכול לאמוד את חלקו היחסי של כל דייר.שנית , יש לבחון את תכנית הגגות בעיר- להבין מהן ההגבלות התכנוניות ולהגיש בקשה להיתר בליווי עורך דין לתכנון ובניה ואדריכל.בהתחשב בקושי ההליך ובחתימות שהצלחת לגייס מהבניין.
מודבר על שני הליכים מקבילים שתידרשו אליהם לרבות חוזים משפטיים.
אי לכך המלצתי היא ליצור עימי קשר טלפוני למתן אבני דרך בע״פ.
בהצלחה
מורן גור עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דן שלום רב חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה? אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה