שלום , אני גר בבית פרטי 3 מפלסים במפלס השלישי יש תשתית ליחידת מגורים נפרדת . בקשתי היתר לבניית מדרגות חיצוניות כדי שבני יוכל לגור בפרטיות בהסתמך על העובדה שבתים רבים ברחוב בצעו תוספת דומה קבלתי דחיית בקשה . האם אוכל לערער ??? מה אוכל לעשות
שלום רב,
כל החלטה של מוסד התכנון לפיה אתה גורס שנפגעת ניתנת לערר.
יש לבחון כל מקרה לגופו .
בהצלחה
מורן גור, עו"ד לתו"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה