השכן שמעלינו בנה פרגולות וקירה אותן בפרספקס. כפועל יוצא מכך לחלק מהשכנים נכנסים מים לדירה. אנו מעוניינים לדווח על העניין לעיריה (כי ברור לנו כי גם אם בניית הפרגולה הייתה חוקית ובהיתר - הקירוי היה לא חוקי וללא היתר). למי עלינו לפנות (אנו גרים בפתח תקווה) ומהי הפרוצדורה?
יש לפנות למחלקת הפיקוח על הבניה בעיר. זוהי חובתה בחוק לאכוף בניה ופעולות מוניציפליות לא חוקיות בתחום השיפוט.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה