יש לי בית פרטי. לפני 8 שנים עשיתי יחידת דיור והוספתי כניסה נפרדת ע"י התקנת מדרגות חיצוניות ללא אישור. העירייה תובעת אותי, בגין המדרגות, למרות שהודעתי כי בחודש נובמבר אני אוריד את המדרגות. שאלתי: בעקבות חוק פיצול הדירות שאושר או עומד לאישור יש אפשרות חוקית שלא אצטרך להוריד את המדרגות. הערה: בסוף החודש יש לי משפט. לתשובתכם אודה
האמור תלוי לפי ההנחיות המרחביות הרלוונטיות באזור המגורים שלך.
הריני זמין לשיחה טלפונית.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה