שלום רב, אני רוצה לבנות מרפסת אך תרם תחילת קשר עם אדריכל ומהנדסים וכלל תהלית קבלת ההיתר אני רוצה לקבל הסכמה של השכנים בכתב.מה צריך להיות במסמך זה והאם הוא יהיה בר תוקף אם לאחר זמן מה ולפני קבלת ההיתר שכן מסויים ירצה לבטל את הסכמתו? בתודה מראש
אתה נדרש להסכמת 75% בעלי שטח משותף של למעלה מ2/3
החתימה תתבצע על הבקשה להיתר לאחר הסבר מפורט היכן תמוקמנה המרפסות.
מי שחוזר בו צריך להראות טעם מוצדק לכך.
בהצלחה
מורן גור, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה