אנו 3 בניינים בנסח אחד ויש לנו תקנון משותף 2 בניינים מעוניינים לעשות מרפסות האם צריך להגיש את 3 הבניינים ביחד? ואיך ניתן לשנות את התקנון?
שלום רב שרון.
ראשית יש לבחון האם קיים תקנון מוסכם או מצוי
ככל שהתקנון הוא מצוי אז ברוב של 2/3 ניתן לשנותו.
כמובן שאתם צריכים להיות מתואמים.
אני זמין לבחון הסוגיה לעומק לאחר יצירת קשר מטעמך.
בהצלחה
מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה