בימים אלו ממש קבלנו היתר לבניין בין חמש קומות עם תשעה דיירים בניית מרפסות לי עם הפטנאוס דחו את בקשתי להרחיב המרפסת בקן הדיירים ויש בשטח הציבורי גם עבורי. הגשתי ערעור לוועדה בעיר חולון מאחר ויש תקדים באזורי שנתנו לדיירים בתקופה הזאת אישור לבנות ממד ומרפסת וגם לדירות הפנטאוז.מה אני יכולה לעשות שיתנו גם לי לבנות?
ניצה שלום רב,
יש לבחון הגשת בקשה להיתר יחידנית.
אני עומד לרשותך טלפונית.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה