שלום רב, אנו גרים בבניין בקומה רביעית. בנינו חדר במרפסת בגודל של 2.5*2.5 כך שהוספנו בעצם 2 קירות והשתמשנו ב 2 קירות המרפסת. החדר רחוק כ מטר מן המעקה של המרפסת. היום בדיעבד אנו מגלים שאין היתר לדבר כזה, מה עושים ?
ליאת שלום,
הוסגיה אותה את מתארת חמורה אך בהחלט פתירה.
הרינו לרשותך טלפונית.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב בועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית. יצוין כי בנקים למשכנתאות בדרך כלל מחייבים קיום היתר בניה. כמו כן ככל שאתה ממשכן רק את היחידה שלך אז דורשים גם רישום נפרד שלה בברכה אמיר לנטון עו"ד מ...
המשך תשובה