שלום לעו"ד מורן גור, אנחנו עומדים להגיש בקשה להיתר לבניית מרפסות שמש, ברצוני לדעת אם לאחר קבלת ההיתר ובניית המרפסות האם יש צורך לקבלן להמציא טופס 4. תודה, חוליו
תשובה לשאלתך תענה בחיוב ולו מן הטעם שערב הבקשה להיתר לא היו מרפסות ולכן יש צורך באישור אכלוס.
הריני זמין לשאלות הבהרה גם במספר הטלפון לעיל.
בהצלחה.
מורן גור. עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב צריך לבחון המסמכים והתוכניות ובמה בדיוק מדובר. לעיתים ניתן לאסור הדבר כגון בעילה של מטרד ואו שימוש חורג וכיוב` ולעיתים לא. תלוי במקרה. אתה יכול לשלוח לי עוד חומר לבדיקה בברכה אמיר לנט...
המשך תשובה