שלום רב. בבניין 5 קומות 15 דיירים. אחד הדיירים החליט שמעוניין לשנות את הכניסה לבניין כך שיאטום חלק מהחזית בכניסה ויעביר דלת האינטרקום למקום אחר בבניין. אני ועוד כמה דיירים מתנגדים. שאלתנו: מה הם הזכויות שלנו ואיזה רוב דרוש לדייר על מנת שיוכל לבצע הנל.
את מוזמנת לפנות אליי דנה ואני אבדוק את המקרה הפרטני.
השאלה אם השכן מעוניין לעשות שינויים הקבועים בחוק או שמא שינויים עיצוביים מינימאליים שלא משפיעים על חזות הבית המשותף.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה