מכרתי דירה שלה היה היתר בניה על שמי. ההיתר הוצא לאחרונה והבניה עדיין לא נעשתה. האם הרוכש יכול להעביר את ההיתר על שמו.
שרית שלום רב,
קיימת הלכה של בית המשפט המחוזי שקובעת כי משדנה ועדה מקומית בבקשה לשינוי שם של בעל היתר בניה, הרי אינה מוסמכת לדון מחדש בכל יתר הליכי מתן ההיתר ולשקול שיקולים תכנונים שכבר שקלו בעת מתן ההיתר המקורי. משכך יהיה זה משום פגיעה בקניין הבעלים החדש של הנכס שרכש כדין את זכויותיו בעת דיון מחודש בבקשה להיתר.
הריני לרשותך בכל שאלת הבהרה.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה