בבנין שלי, הגישו תכנית ת.ב.ע. כאשר יש תוספת לכל דירה של הוספת חדרי שינה בחזית הבנין. אני מתנגד לתכנית, השאלה היא, במדה ואני מתגורר בקומה אמצעית, ואני לא בונה, האם יוכלו אלו שמעלי לבנות, ולהחשיך מעלי ? ואם לא, אז אני צריך להתנגד לתכנית, או שכיון שממילא הם לא יכולים לבנות, לא צריך להתנגד?
שלום רב,
עושה הרושם כי מדובר בתוספת הנדרשת בהינף אחד.
לאור האמור הרי שלכאורה התוספת המבוקשת אכן תצליל לך את אחד החדרים הקיימים.
לפרטים נוספים נא צור קשר למשרדנו.
מורן גור, עו"ד
ש.רייסמן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום יונתן, מבין הקושי אתה יכול להתקשר למשרד ולפרט בעניין הערר והבניה המתוכננת ונשתדל לסייע בהצלחה, אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה והיתרי בניה...
המשך תשובה