שלום. לאחר הסכם גירושין הוחלט שנכס שבבעלותנו, יעבור לזכותי. מדובר בבית צמוד קרקע על מגרש של חצי דונם בהרחבה ביישוב. הבנייה הסתיימה אך טרם הוצאנו טופס 4. הסכם הפיתוח מול מנהל מקרקעי ישראל הסתיים (היה 36 חודשים). האם ניתן להעביר זכויות על הנכס במצב זה?
שלום רב אלינור
ראשית יש לבחון האם חלקה זו נכללת ברפורמה החדשה שניתן להעביר לבעלות פרטית.
שנית, ככל ולאו הרי שניתן להגיע להסדר מול רשות מקרקעי ישראל.
הריני לרשותך
מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה