שלום גרה בבנין בן 4קומות השכנים בקומה ראשונה ושניה בנו מרפסת הרחיבו ממה שהיה לא ענקית משהו קטן אבל משנה את הבנין הגיעו פקחים וכו והם ממשיכים לעבוד העיריה אצלנו לא מפקחת אציין שהשכנה הזמינה להם לי לא מפריע רק שיהיה שקט. האם מי שגר בקומה ראשונה מותר לו ללא איישורים
ים שלום רב,
האמור הינו ביקורת לפני הגשת כתב אישום.
אנא צרי קשר למשרדנו.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליעזר שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה לרבות התכנוניים והקנייניים מיקום סוג וייעוד הנכס ועוד. בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה...
המשך תשובה