שלום, העיריה סללה שביל להולכי רגל לטובת כלל הציבור על שטח השייך לבניין מגורים משותף. (למעשה, העיריה פלשה לשטח שאינו ציבורי) דיירי הבניין רצו לסלול חניה על שטח זה., וכעת אינם יכולים מכיוון שהשביל נסלל באותו מקום, ובהמשך, השביל מונע גישת כלי רכב לחניה המיועדת. האם יש לעריה זכות לפלוש לשטח שאינו ציבורי? האם שייך לתבוע את העיריה?
שלום רב ליאור
ככל שמדובר על שטח בבעלותכם והערייה תפסה בו חזקה ללא קידום תכנית או הודעה ברשומות על כך המדובר על פגיעה נזיקית של ממש.
הרינו עומדים לרשותכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב צריך לבחון המסמכים והתוכניות ובמה בדיוק מדובר. לעיתים ניתן לאסור הדבר כגון בעילה של מטרד ואו שימוש חורג וכיוב` ולעיתים לא. תלוי במקרה. אתה יכול לשלוח לי עוד חומר לבדיקה בברכה אמיר לנט...
המשך תשובה