אני מחזיק בדירה בבית משותף שעומדים לבנות שם מרפסות. הוגשה בקשה להיתר לוועדה המקומית למרפסות בגודל 14 מ"ר, הוועדה דחתה את הבקשה בטענה שיש לתקן את ההיתר ל 12 מ"ר. הסיבה שהגשנו 14 מ"ר היא כי כמה בניינים סמוכים לבניין שלנו בנו בהיתר מרפסות 14 מ"ר. תשובת הוועדה הייתה כי הייתה טעות ומישהו ישלם בוועדה על הטעות. ושאפשר להגיד ערר לוועדה המחוזית. השאלה אם יש טעם להגיש ערר ולטעון להפליה ושיש תקדים ביישוב על כך שנתנו היתרים רבים ל 14 מ"ר או לתקן את הבקשה ל 12 מ"ר. תודה
יעקב שלום רב,
טענת אפליה אינה טענה תכנונית וככל וקיים שיקול דעת בגדרה של החלטה - מוסד התכנון רשאי להחליט אחרת משהחליט במצב אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב בועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית. יצוין כי בנקים למשכנתאות בדרך כלל מחייבים קיום היתר בניה. כמו כן ככל שאתה ממשכן רק את היחידה שלך אז דורשים גם רישום נפרד שלה בברכה אמיר לנטון עו"ד מ...
המשך תשובה