שלום.. כיצד אני מוציא אישור בניה בדיעבד על חדר שסגרתי.. במשך כל השנים זה היה מין מרפסת עם גג אסבסט בקומת קרקע עם חומה מקיפה אותה בגובה בערך מטר למעלה מ20 שנה אני מאמין עד לפני 10 שנים החלפתי גג וסגרתי את המתחם עם בלוקים (2 קירות) עם חלון ודלת ליצאה מה המחיר שיקחו לי על מנת לסדר הכל בעייריה ולמי אוכל לפנות
שלום רב,
בהחלט ניתן לקדם אישור שכזה. אתה מוזמן ליצור עימנו קשר טלפוני ונשמח לעמוד לרשותך.
בהצלחה.
מורן גור עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום שלום רב צריך לבחון השיפוץ המבוקש בדיוק. בגדול ככל שמדובר בבית ישן ובשינויים פנימיים בלבד בלא שינוי ברכוש משותף, לרבות צנרת משותפת, אזי אין אכיפה, אך במקביל יש לבצע העבודות באופן שימנע מפגעים ומט...
המשך תשובה