שלום, קיבלתי היתר בניה מהעירייה לתוספת שלבניה על הגג, כחלק מהתוכניות שהוגשו ע"י האדריכלית, ישנם הרבה חלונות בגדלים לא פרופורציונליים לגודל החדרים, אנחנו מעוניינים להקטין את גודל החלונות בשביל לצמצם עלויות. האם נדרש אישור נוסף מהעירייה והגשת בקשה לשינויים בהיתר או שמדובר בשינוי שנו מחליטים על דעת עצמנו? בתודה, שלי
שלום רב,
אכן נדרש היתר לשינוי מפתח החלונות בהיתר הואיל ומדובר בשינוי חזית לכל דבר ועניין הנדרש היתר לפי חוק התכנון והבניה.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה