או לאחר הריסת הבניין היישן? הם לחסוייה יש עדיפות לכך מבחינת בית המשפט בשל אי התאמה בין מה שסוכם ובין מה שנחתם למרות שהחזקה בדירתה כבר נמסרה לקבלן או יותר מאוחר לאחר הריסת הבניין?
שלום רב,
ניתן לדרוש את ההאמות על פי החוזה.
ככל שהחוזה מתייחס להפרות יסודיות יש צורך לבחון אותן.
הריני לרשותך.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב באופן כללי התשובה שלילית. מכל מקום יש לבחון כלל נתוני המקרה שלך והסכמיך ואישוריך מול רמ"י. יצויין כי ניתן לבקש ארכה לבניית בית קבע וקיים נוהל בעניין בהצלחה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה