אנחנו גרים בבית קרקע בצפון הארץ. הבית מיצה את כל אחוזי הבנייה שלו. עכשיו, אבי מעוניין להקים במקום יחידת דיור להשכרה. מדובר בהסבה של חדר הכושר בבית, תוך כדי הקמת מטבח ושירותים. האם צריך לכך היתר בנייה או שהיות ומדובר בבניין בנוי לא צריך לקבל אישורים על התקנת כיור או מטבח? מה מבחינת השכרת המקום לסטודנטים?
שלום רב.
קיים צורך באישור הואיל ומוסיפים תשתיות נוספות היכולות להעיד על תוספת יחידות דיור.
למען הסר ספק הייתי מגיש בקשה.
בברכה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום שלום רב צריך לבחון השיפוץ המבוקש בדיוק. בגדול ככל שמדובר בבית ישן ובשינויים פנימיים בלבד בלא שינוי ברכוש משותף, לרבות צנרת משותפת, אזי אין אכיפה, אך במקביל יש לבצע העבודות באופן שימנע מפגעים ומט...
המשך תשובה