שלום רב. העלתה הצעה לבנות מרפסות בבניין בו אני מתגורר. אולם רק בצד אחד של הבניין. האם צריך את הסכמת הדיירים מן הצד השני או מספיקה רק הסכמת הדיירים אשר בצד שלהם רוצים לבנות מרפסת ?
אופיר שלום רב,
תוספת מרפסות לבניין שלם נדרשת לחתימות 75% מבעלי המקרקעין לפי החלק היחסי שבבעלותם. לא ניתן לקיים הפרדה הגם אם רק מחצית מהבניין מעוניין לממש מרפסות בשטחו. כמו-כן וכמי שליווה מס' רב של פרויקטים מסוג זה אני יכול להמליץ לכם להתאגד יחד ולהגיש בקשה כוללת שכאמור סביר להניח שזהו אחד התנאים שהועדה התכנונית תציג בהמשך הדרך.
בברכה,
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב צריך לבחון נתוני המקרה. לא ברור מהשאלה באיזו הרחבה בדיוק מדובר ועד כמה שינוי המפלס משמעותי. ניתן במקרים מתאימים לאפשר שינוי מפלס ובאחרים לא. בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום תכנון ...
המשך תשובה