שלום רב, אנחנו בנינו בית פרטי וכרגע בתהליך לקראת טופס 4. בבדיקה של המודד לאישור טופס 4 נמצא שישנה חריגה בבנייה לעומת התכנון וההיתר. מבחינת ההיתר (לאחר קבלת אישור חריגה) היה אמור מרווח של 2.70 מטר בין קיר הבית לחומה ובבדיקה נמצא כי המרווח בפועל הוא 2.55 מטר. מה אומר החוק לגבי זה? מהו אחוז הסטייה המותרת, אם קיימת? וגם... מי מבין בעלי המקצוע אחראי על החריגה הזו? (קבלן, מפקח...) תודה רבה
שלום רב דיקלה,
אוכל להפנות אותך לתקנות התכנון והבניה (סטיה ניכרת מתכנית) משנת 2002.
כמו כן, ארצה לדעת עוד פרטים (כמו השימוש הרלוונטי של חריגה זו וכיוצ"ב).
אנא צרי עימי קשר. אשמח לסייע לך.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה