שלום! אנחנו גרים בקומה 3 ובונים מרפסת שנבנית על גבי תוספת בנייה של השכנים בקומה הראשונה והשנייה. ידוע לי שאנו צריכים לשלם לדייר שמתחתינו בגלל השימוש בגג, האם אנו צריכים לשלם גם לדייר בקומה הראשונה???
שלום רב הדס.
אין צורך לשלם לדייר נוסף זולת זה שממנו אתם נעזרים על פי היסודות הבנויים שלו.
ישנם מקרים חריגים שתשובה זו היתה חיובית, אולם כל מקרה לגופו.
לבדיקה נקודתית נשמח לעמוד לרשותך במסגרת פגישתך ייעוץ במשרדנו.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה