רציתי לשאול האם מותר לבנות יחידת דיור בגינה של דירת גן ? או להציב קראוון למגורים ? ואם מותר אז במה כרוך התהליך ?
כל שימוש למגורים מעבר לקבוע בהיתר נדרש לרגולציה תכנונית.
במקרים בהם מדובר על יחדת דיור של ממש כאשר התב"ע אינה מאפשרת צפיפות נוספת אזי שיש להודיע לרשויות, במידה ומדובר על אלמנט מינורי ארעי שאינו מהווה שימוש של קבע, אין צורך בהיתר.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עדי שלום רב, אכן נראה על פניו שפוגעים בך וברכושך באופן משמעותי. חשוב לבחון כלל הנתונים לרבות פרטי התכנית/ות והאמור בפרסום וכן הרישומים בטאבו ובתקנון הבניין, כדי לקבל החלטה לגבי ההמשך. על פניו נראה ...
המשך תשובה