השכן שלי מתכוון לבנות בגבול שבין שתי החלקות ללא שמירת מרחק של 3 מטרים על פי חוק כמו כן הוא עשה בור ביוב בגבול בדיוק וככל הנראה גם חרג בשטח האדמה לי ופגע לי באדמה ומי הביוב מציפים את הכניסה לבית שלי
שלום רב.
אני מזמין אותך ליצור עימנו קשר טלפוני.
הינך מתאר מצב של היעדר חוקיו ופרסום כדין.
מורן גור, עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה