שכן שלי החליט שהוא בונה לעצמו מתחם בכניסה לבניין מקירות בלוקים , תוך כדי כך סגר את שער הכניסה לחצר שלי , החצר שלי קיימת כבר 60 שנה , לטענתו חלק מהחצר שלי שייך לו ולכן החליט לחסום את הכניסה, יש לציין שהוא דייר יחסית חדש. איך מתמודדים עם דבר כזה?
יש ביניכם מחלוקת קניינית.
צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם לפגישת ייעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה