קיבלתי היתר בניה בתל אביב לבניית קוטג' בהיתר המקורי הממ"ד היה במיקום מסוים, בתוכנית שינויים אשר טרם הוגשה הועבר מיקומו למיקום אחר על פי הסטנדרטים הקיימים בהג"א כיום. טרם הגשתי את התוכנית שיניים לאישור מאחר וברצוני להתחיל את הבנייה עם ההיתר הקיים ותוך כדי להגיש את תכנית שיניים לאישור השיניים שבוצעו השאלה היא האם אני יכול להתחיל לעבוד עם ההיתר הקיים (שמסתיים עוד חודש) או חייבים להגיש בקשה להיתר חדש ולעכב את הבנייה ?
הינך רשאי להגיש בקשה לדיון נוסף על פי התיקון ו/או לבנות על פי ההיתר הקודם ובהמשך להגיש היתר לשינויים.
המלצתי היא לבנות בתכנון הקודם ולתקן בהתאמה ככל שתידרש.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה