שלום לעו"ד מורן גור, התקבלה החלטה בבניין שלנו ברוב של 90% מבעלי הדירות (28 דירות) לבנות מרפסות, קיים בניין צמוד אלינו, גם עם 28 דירות, ששני הבנניים מחוברים בפינות. בבניין השני אין רוב לבניית מרפסות. כמה מהדיירים (גם 28) של הבניין השני יוכלו להביע את התנגדותם בכדי שלא נוכל לקבל את אישור הבנייה של העירייה. תודה ובכבוד רב, כוכי
כוכי שלום רב,
הרוב הדרוש הוא 75% מבעלי הזכויות בחלקה.
ככל שיש שלושה בניינים בחלקה ואלו אף מוצמדים יש צורך בהסכמת כולם.
ככל שיש תקנון מוסכם ו/או הסכמה של התנהלות נפרדת בין הכניסות ניתן להסתפק בכל כניסה לעצמה (לעניין הרוב הדרוש).
הריני לרשותך טלפונית לכל שאלת הבהרה בנדון.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה