שלום, ברצוני להקטין את גודל החלונות בדירתי העורפית הממוקמת בקומה רביעית בבנין בן 4 קומות עם 15 דירות במרכז תל אביב. האם עליי לקבל אישור מהעירייה? הרי מדובר בדירה עורפית ובהקטנת חלונות קיימים. תודה!
שלום רב,
כל שינוי חזית בין בשינוי מפתחי חלונות נדרש להיתר.
הרינו עומדים לרשותך לכל הבהרה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה