שלום, אני גר בדו משפחתי. לפני מעל ל 5 שנים סגרתי את החניה ויצרתי יחידת דיור בקומת המרתף. לאחרונה קיבלתי מהעיריה זימון לשימוע בעניין. אני מודע לעובדה כי אני חשוף. 1. מהי מידת החשיפה שלי (הערכה בשקלים). 2. האם ניתן להוציא היתר לשימוש חורג רטרואקטיבי? 3. מה הצעדים המיידיים שעלי לבצע עמ להקטין חשיפה? (פרט כמובן להצטיידות בעו"ד מן השורה).
שלום רב אלעד.
אני ממליץ לך ליצור קשר למשרדנו ואנו ננחה אותך.
ההנחיה תלויה בכל מקרה לגופו, במידת הצורך אף נמליץ לך על פגישת ייעוץ.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב צריך לבחון נתוני המקרה. לא ברור מהשאלה באיזו הרחבה בדיוק מדובר ועד כמה שינוי המפלס משמעותי. ניתן במקרים מתאימים לאפשר שינוי מפלס ובאחרים לא. בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום תכנון ...
המשך תשובה