בהתאם לאישור והיתר של הערייה שכן שלנו מהקומה הראשונה הוסיף חדר לדירה. לפי הוראות הערייה הוא ריצף וגידר את הגג של החדר כדי שיכול לשמש אותנו כמרפסת. רציתי לדעת כיצד אנחנו יכולים להוסיף את המרפסת בתור שטח רשום של הדירה בערייה ובטאבו.
שלום רב,
הינך מוזמן ליצור עימנו קשר טלפוני להסדרת האמור מול העירייה.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה