שלום וברכה בבנין שאני גר בירושלים , מתכננים כבר תקופה ארוכה להרחיב. לפני כשנתים שהתחילו רציתי לבנות גם. כעת קיבלו את כל הרשיונות ורוצים להרחיב. בשנה האחרונה חליתי בסרטן ועברתי הקרנות וטיפולים עד לפני חודש , גם קיבלתי כרגע הכרה 100% נכות. כרגע המצב שהמצב הכלכלי קשה והשכנים כועסים כי רוצים בקרוב להתחיל לבנות , כמו כן גם אם לא השתתף הם יבנו שלד שיחסום לי את האויר כמו כו כרגע הבניה בבנין הרעש והבאלאגן יגרמו לי רעש והחמרת בריאותית , רק היום התווכחו איתי על הכסף וחשתי רע מאוד. האם יש דרך להוציא צו לדחית הבניה לפחות בשנה. כרגע הם מחפשים קבלנים ועוד לא חתמו כלום!! תודה
שלום רב חיים,
אכן קיימת אפשרות כזאת.
לאור המקרה הייחודי אותו אתה מתאר, נשמח לעמוד לרשותך טלפונית בפרטים הנקובים לעיל.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה