השכן בקומת קרקע בנה לפני שנים תוספת בנייה- הרחבה לדירתו. כיום אני והשכן מעלי רוצים לבנות תוספת מעל תוספת הבנייה של השכן. האם אנו מחויבים לשלם לשכן מקומת הקרקע עבור יסודות, הזזת קו ביוב שהזיז לצורך הבנייה וכו..
גידי שלום רב,
ככל שהשכן אכן שילם עבור היסודות שבין השאר ישמשו אותך בבניה החדשה אז אין מחלוקת כי יש לשלם לו את החלק היחסי שממנו אתה נהנה במסגרת ההליך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אור שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים לרבות מיקום המגרש/ים ועדת התכנון הרלוונטית וכלל האמור בתכניות בנין עיר החלות במקום ולקבל החלטה מושכלת בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה והיתרי בנ...
המשך תשובה