שוקל לקנות דירה בקומה ראשונה באיזור ו' הישנה בבאר שבע. השכן בקומת הקרקע הוסיף חדר לדירה, והמתווך אמר שמותר לי עפ"י חוק לבנות על ההרחבה הרחבה משלי. האם זה נכון?
שלום רב,
בניה על בסיס הרחבה שנעשתה מתאפשרת ובלבד וקיבלת היתר בניה ושילמת את חלקך היחסי לשכן.
הריני לרשותך במידת הצורך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה