בוקר טוב רציתי להתייעץ בקשר לאמא שלי היא גרה בבניין אם 8 דיירים והיא בקומה האחרונה היא קנתה את הבית לפני 26 שנה שהיה גג בנוי מוכן אם חדר וגג מסודר והדייר לפניה חרג בקצת מהבניה . עכשיו הדייר דלת לידה רוצה לקנות את הבית ומראה לכולם שאפשר לבנות על הגג ומבבקש מאמא שלה שתחזיר את ה- חריגה לפי התקן כדי שהוא יוכל למכור את הבית (כדי לסדר את הראש קצת הדייר הוא בן אדם מסוכן במקצת ואל החלק שלו יש דודים של כל הדיירים ) עדיין אין לו אישורים לבנייה וגם אין אישורים מהדיירים לבנות האם אמא שלי צריכה לשבור קיר ולהזיז ? ולהסביר שהוא עדיין לא מכר ואין לא קונה . מה עושים ? ואיך פועלים ? מבקשת את עזרתך
עירית.
המקרה אותו את מתארת הור רגיש וסבוך.
מחד אימך מצויה בקונפליקט תכנוני לפיו אין לה היתר בניה כדין בנוגע לחריגה ומאידך השכן פועל כאמור בהודעתך.
המלצתי ליצור עימנו קשר טלפוני למתן פרטים נוספים בתקווה שנוכל לעזור.
בהצלחה
מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה