שלום, יש בבעולתי מגרש השכן בצד שצמוד אלי בנה את הבית שלו לפני ,שאני באתי להתחילת לבנות התגלו חריגות. 1. הוא בנה את החומה 20cm בתוך השטח שלי. סה"כ החריגה 2 מטר. 2.השכן בנה את החומה "משוטפת" (עם חריגה") ללא אישור וללא חתימתי. רציתי לדעת 2 דברים: 1. מתי חריגה נחשבת " זוטות"? האם יש הגדרה לכך בחוק 2.מה היית מייעץ לעשות? תודה.
דוד שלום רב,
על פניו נראה כי מדובר בחריגות בניה. ברם, המקרה אתה מתאר דורש שיחה טלפונית. צור עימי קשר, אשמח לסייע.
בברכה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
https://mavat.iplan.gov.il/SV3?searchEntity=3&searchMethod=2 היי איילת .ראי קישור לעיל חומרים נוספים באתר מינהל התכנון : https://mavat.iplan.gov.il/SV1 בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פ...
המשך תשובה