מעל 7 שנים יש לי במרפסת מצללה הבנויה מפרופילים יסודות ומעל זה ברזנת שימשונית לפני שנה לפי פירסום שיש היתר לביית גגונים אז הוספתי מעל הברזנט סנטף פוליקרבונט שקוף שלא עובר את המסגרת רק לחיזוק הברזנט. מלשין שהתקשר לעיריה .. באו אלי וראו והיום קיבלתי מכתב רשום לגשת לעיריה לבירור לפני תביעה משפטית.
דוד שלום רב,
אני מזמין אותך ליצור קשר למשרדי ונשמח לעמוד לרשותך.
אל תשוחח עם הפיקוח טרם ייעוץ משפטי.
בהצלחה!
מורן גור עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה