שלום, רכשנו דירה מחולקת ולאחר הרכישה התברר שאין אישור לחלוקתה. התחלנו תהליך בעירייה לקבלת האישור וחלק מהדירה הושכר לשוכרת. התהליך כבר נמשך שלוש שנים, נמצא בשלבים מתקדמים ועדיין לא הסתיים. האם לפי החוק ניתן להשכיר את הדירה? יש בידינו אישור היתר מהעירייה לחלוקת דירה.
שלום רב,
מניתוח שאלתך עולה כי יש צורך לתאם פגישה במשרדנו.
נשמח לעמוד לרשותך במספר הטלפון לעיל.
בברכה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה