שלום בניתי בית גם חומות כי הייתי ראשונה כשהשכן סיים את ביתו ביקשתי מחצית מעלות החומה שכן הוא משתמש בה הוא צבע אותה ...הוא בא בטענה שחרגתי בחמישה ס"מ לשטח שלו. עכשיו לא יודעת אם זה נכון ואם כן זה יכול לשמש בטענה למה לא לשלם לי? אפ זה כך למה השתמש בחומה? למה לא התריע עוד בתחילת הבניה על החריגה לא?
סוגיה זו מצריכה שיחה טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה