אני גר בבנין בן 3 קומות. אני גר בקומה הראשונה עם יציאה למרפסת שהיום קיימת פרגולה עם ריצוף. לאחר המרפסת יש גינה קטנה (היום יש בה חול) ואני מעוניין במקום חול לשים דק עם הגבהה של 30 סמ. האם אני צריך לקבל אישור מהעירייה על כך?
שלום רונן.
אשמח לקבל עוד פרטים בנוגע לאיזו רשות מוניציפאלית מדובר. בכל אופן כלל היסוד שנקבע על ידי בתי המשפט הוא - שככל ויש חיבור של קבע, האמור נדרש להיתר. הלכה למעשה ככל ותיצור "דק הלבשה" המורכב כלגו וניתן לפירוק לפי שימוש ארעי, הרי שלא נידרש היתר. בכל אופן על מנת לעזור לך נקודתית, אתה מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני למשרדי.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה