כמה זמן מסיום הבניה ניתן לתבוע פיצוי בגין בניה על גג משותף ושימוש בזכויות הבניה למרות שיש היתר כי חלק חתמו ואצל מי ? תודה
השאלה איזו תביעה הינך מתעתד להגיש.
פיצויים מכוח 197 חלים רק מתכני מתאר שאושרה (3 שנים מאישורה).
על בקשה להיתר (זמן התנגדות רק אם פורסמו הקלות - 14 ימים).
ערר על החלטת ועדה מקומית ככל והיית מתנגד (30 ימים).
נזיקית, וקניינית - לחוד. על כן אודה לחידוד שאלתך בפרטי ונשמח לעמוד לרשותך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד ושותף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה