שלום , אני גרה בחיפה וכבר חתמנו על פינוי בינוי , יש לי תוספת בנייה שלא רשומה בטאבו , האם צריך שהדירה תיהיה רשומה בטאבו ?
שלום רב,
מומלץ להסדיר הרישום בטאבו על מנת שבסיס התמורה שלך יהיה גדול יותר בעת הליך הפינוי בינוי.
ישנם מקרים חריגים שאין הדבר משנה אולם כל מקרה לגופו.
הריני לרשותך לשיחה טלפונית.
בהצלחה
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה