כרגע אנחנו במהלך של שינוי תבע בשטח להגדלת אחוזי בנייה על מרפסת שסגרתי על היתר ניסינו למשוך תוכניות מהעיריה לטענתם אין כלום נאבדו כול התוכניות מה עושים במקרה הזה ?? אין שום תוכניות עם הייתר ואין שום מידע כמה הבית נבנה
שלום רב,
ישנן הרבה שיטות ודרכים להוכיח ולשחזר היתר "שנעלם".
אני מזמין אתכם למשרדי.
בהצלחה.
מורן גור, עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה