כרגע אנחנו במהלך של שינוי תבע בשטח להגדלת אחוזי בנייה על מרפסת שסגרתי על היתר ניסינו למשוך תוכניות מהעיריה לטענתם אין כלום נאבדו כול התוכניות מה עושים במקרה הזה ?? אין שום תוכניות עם הייתר ואין שום מידע כמה הבית נבנה
שלום רב,
ישנן הרבה שיטות ודרכים להוכיח ולשחזר היתר "שנעלם".
אני מזמין אתכם למשרדי.
בהצלחה.
מורן גור, עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
https://mavat.iplan.gov.il/SV3?searchEntity=3&searchMethod=2 היי איילת .ראי קישור לעיל חומרים נוספים באתר מינהל התכנון : https://mavat.iplan.gov.il/SV1 בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פ...
המשך תשובה