שלום, שכר בנה בריכה בלתי חוקית וללא היתר כל גג דירתו. למרות פניות חוזרות ונישנות לעירייה בנושא ומכתבים מעוררי דין, עוללה עתק לראש העיר לא נעשה כלום מצד העיריה. היום אף הגדיל לעשות ולהשתמש בבריכה (על אף שהבניה והשיפוץ לא הסתיימו). הפיקוח על הבניה העיריה (שמיותר לומר ש"שומרים עליו") לא מוכנים לקבל תלונות אנונימיות, כשכולם במחלקת ההנדסה והבנייה מכירים את הסיפור. בריכה בקו אפס לגג, לכיוון חדרי שינה של הבתים השכנים במרחק 3 מטר.
שלום רב אורלי,
האמור בפנייתך תלוי לפי ההנחיות המרחביות הרלוונטיות באזור המגורים שלך. כמו כן, כל מקרה לגופו.
אני ממליץ שתצרי עימי קשר. אשמח לסייע לך.
בברכה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חיים שלום רב צריך לבחון כלל נתוני התכנון והבית הספציפיים. יוער כי לעיתים מתברר שניתן לקבל היתר ללא כל הקלה. בהצלחה! ...
המשך תשובה