האם לרשות (אגודה) מותר לחייב על ביצוע תשתיות מים לאחר שקבלתי כבר טופס 4? (בתואנה שחיבור המים הינו זמני והטופס 4 התקבל לפני כ 7 שנים)
שלום רב אמיר,
המקרה אותו אתה מתאר הוא חמור מאד, ועל פי רוב מוסד תכנון שהנפיק האמור עושה שגיאה באם הוא חוזר ממנו. כמובן שצריכים להעלות טעמים מיוחדים לחזרה וכל מקרה ייבחן לגופו.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה